Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorEuropean Commission
dc.date.accessioned2020-03-20T08:50:51Z
dc.date.available2020-03-20T08:50:51Z
dc.date.issued2009-01-28
dc.identifier.urihttps://ketlib.lib.unipi.gr/xmlui/handle/ket/1309
dc.descriptionReprint of COM (2009) 25 final and SEC (2009) 76 final. Sections are bookmarked
dc.descriptionURI: http://aei.pitt.edu/id/eprint/42572
dc.description.abstractThis Communication presents the results of the second edition of the Consumer Markets Scoreboard and complements the Commission’s broader market moni-toring exercise1 by providing additional information on the malfunctioning of markets from a consumer perspective. The main objective of the Scoreboard is to identify which parts of the internal market are not functioning well for consumers.
dc.format.extent155p.
dc.language.isoen
dc.publisherEU Commision
dc.subjectConsumer Markets
dc.subjectMarkets Scoreboard
dc.titleThe consumer markets scoreboard.
dc.typeworking document
dc.publisher.placeBrussels


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιά
Επικοινωνήστε μαζί μας
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός της Ψηφιακής Βιβλιοθήκης "KETlib", έγινε στο πλαίσιο του Έργου «Προμήθειες Εξοπλισμού Λογισμικού» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»