dc.contributor.author | Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο |
dc.date.accessioned | 2021-06-17T07:44:15Z |
dc.date.available | 2021-06-17T07:44:15Z |
dc.date.issued | 2021-04-13 |
dc.identifier.issn | 1977-5660 |
dc.identifier.uri | https://ketlib.lib.unipi.gr/xmlui/handle/ket/3651 |
dc.description | doi:10.2865/449932 |
dc.description | https://www.eca.europa.eu/el/Pages/DocItem.aspx?did=58260 |
dc.description.abstract | Εξαγγέλλοντας την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία τον Δεκέμβριο του2019, η ΕΕ έχει πλέον θέσει ως στόχο τη μείωση, μέχρι το2050, των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου που προκαλούνται από τις μεταφορές κατά 90 % σε σύγκριση με το1990, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας να καταστεί μια κλιματικά ουδέτερη οικονομία. Σημαντική συνιστώσα της μείωσης των εκπομπών που προκαλούνται από τις οδικές μεταφορές είναι η στροφή προς εναλλακτικά καύσιμα που παράγουν χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Η συνηθέστερη από αυτές τις νέες πηγές ενέργειας είναι η ηλεκτρική, ιδίως στην περίπτωση τωνεπιβατικών οχημάτων. |
dc.format.extent | 63σ. |
dc.language.iso | el |
dc.publisher | Ευρωπαϊκή Ένωση |
dc.subject | Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία |
dc.title | Υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων:παρά την αύξηση του αριθμού των σταθμών φόρτισης, η ανομοιογενής ανάπτυξή τους περιπλέκει τις μετακινήσειςεντός ΕΕ |
dc.type | special report |
dc.publisher.place | Λουξεμβούργο |