Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorEU Commission
dc.date.accessioned2020-03-30T20:35:23Z
dc.date.available2020-03-30T20:35:23Z
dc.date.issued2003-01
dc.identifier.isbn92-894-4751-6
dc.identifier.issn1680-2047
dc.identifier.urihttps://ketlib.lib.unipi.gr/xmlui/handle/ket/1471
dc.descriptionhttp://aei.pitt.edu/id/eprint/42477
dc.descriptionSEC (2003) 50 final
dc.description.abstractThe general budget for 2003 was adopted on 19 December 2002 after Parliament's second reading. The budget as adopted totals € 99 686 million for commitments and € 97 503 million for payments. Compared with 2002, commitment appropriations remain at roughly the same level (an increase of 0.3 %), just below the € 100 billion mark. This 2003 budget will finance all the traditional priorities and prepare the ground for enlargement. It complies with the new Financial Regulation adopted in June 2002. Appropriations for payments rise by a modest 1.9 96, but, in view of the very small increase in appropriations for commitments, this demonstrates the determination of budgetary authority and Commission alike to tackle the problem of outstanding commitments still awaiting payment. The budget also reflects the consolidation efforts being made by Member States with their national budgets. Because of the very tight grip on budget growth, a substantial margin of € 5 435 million in payments and € 2 629 in commitments is left beneath the ceilings set in the financial perspective. Appropriations for agricultural expenditure rise by 1.2 % to €44 780 million, leaving a substantial margin of € 2 597 million beneath the ceiling. The traditional letter of amendment in autumn proposed a cut of € 337.4 million in the expenditure entered by the Commission in its preliminary draft, and this was accepted by the budgetary authority in a single reading. These savings are the net result of large increases in certain sectors offset by reductions in others. Adjustments to the EUR-USD exchange rate have caused some increases. The letter of amendment also made two changes to the nomenclature, inserting a line to identify export refunds for live cattle and transferring the line for genetic resources to the 'internal policies' heading of the financial perspective. The amount in the 200 3 budget for rural development is the maximum possible, but the letter of amendment changed the distribution between countries in the preliminary draft in order to reflect the Member States' programmes.
dc.format.extent28p.
dc.language.isoen
dc.publisherEU Commission
dc.subjectBudgets and Financing
dc.titleGeneral budget of the European Union for the financial year 2003.
dc.typeSEC Document
dc.publisher.placeBrussels
dc.description.abstractTranslatedΟ γενικός προϋπολογισμός για το 2003 εγκρίθηκε στις 19 Δεκεμβρίου 2002 μετά τη δεύτερη ανάγνωση του Κοινοβουλίου. Ο προϋπολογισμός, όπως εγκρίθηκε, ανέρχεται σε 99 686 εκατ. Ευρώ για αναλήψεις υποχρεώσεων και 97 503 εκατ. Ευρώ για πληρωμές. Σε σύγκριση με το 2002, οι πιστώσεις ανάληψης υποχρεώσεων παραμένουν περίπου στο ίδιο επίπεδο (αύξηση κατά 0,3%), λίγο κάτω από το όριο των 100 δισ. Ευρώ. Αυτός ο προϋπολογισμός του 2003 θα χρηματοδοτήσει όλες τις παραδοσιακές προτεραιότητες και θα προετοιμάσει το έδαφος για τη διεύρυνση. Συμμορφώνεται με τον νέο δημοσιονομικό κανονισμό που εγκρίθηκε τον Ιούνιο του 2002. Οι πιστώσεις πληρωμών αυξάνονται κατά 1,9 96, αλλά λόγω της πολύ μικρής αύξησης των πιστώσεων για αναλήψεις υποχρεώσεων αποδεικνύεται η αποφασιστικότητα τόσο της αρμόδιας για τον προϋπολογισμό αρχής όσο και της Επιτροπής να αντιμετωπίσει το πρόβλημα των εκκρεμουσών αναλήψεων υποχρεώσεων που αναμένεται να πληρωθούν Ο προϋπολογισμός αντικατοπτρίζει επίσης τις προσπάθειες εξυγίανσης που καταβάλλουν τα κράτη μέλη με τους εθνικούς προϋπολογισμούς τους. Λόγω της πολύ στενής συγκράτησης της αύξησης του προϋπολογισμού, ένα σημαντικό περιθώριο πληρωμών ύψους 5 435 εκατ. Ευρώ και 2 629 ευρώ σε αναλήψεις υποχρεώσεων αφήνεται κάτω από τα ανώτατα όρια που καθορίζονται στις δημοσιονομικές προοπτικές. Οι πιστώσεις για γεωργικές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 1,2% σε 44 780 εκατ. Ευρώ, αφήνοντας ένα σημαντικό περιθώριο ύψους 2 597 εκατ. Ευρώ κάτω από το ανώτατο όριο. Η παραδοσιακή διορθωτική επιστολή το φθινόπωρο πρότεινε μείωση των δαπανών που εισήγαγε η Επιτροπή στο προσχέδιο του προϋπολογισμού ύψους 337,4 εκατ. Ευρώ και αυτό έγινε αποδεκτό από την αρμόδια για τον προϋπολογισμό αρχή σε μία μόνο ανάγνωση. Αυτές οι εξοικονομήσεις είναι το καθαρό αποτέλεσμα μεγάλων αυξήσεων σε ορισμένους τομείς που αντισταθμίζονται από μειώσεις σε άλλες. Οι προσαρμογές στη συναλλαγματική ισοτιμία EUR-USD προκάλεσαν ορισμένες αυξήσεις. Η διορθωτική επιστολή έκανε επίσης δύο αλλαγές στην ονοματολογία, εισάγοντας μια γραμμή για τον προσδιορισμό των επιστροφών κατά την εξαγωγή ζώντων βοοειδών και τη μεταφορά της γραμμής για τους γενετικούς πόρους στον τίτλο «εσωτερικές πολιτικές» των δημοσιονομικών προοπτικών. Το ποσό στον προϋπολογισμό 200 3 για την ανάπτυξη της υπαίθρου είναι το μέγιστο δυνατό, αλλά η διορθωτική επιστολή τροποποίησε την κατανομή μεταξύ των χωρών στο προσχέδιο ώστε να αντανακλά τα προγράμματα των κρατών μελών.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιά
Επικοινωνήστε μαζί μας
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός της Ψηφιακής Βιβλιοθήκης "KETlib", έγινε στο πλαίσιο του Έργου «Προμήθειες Εξοπλισμού Λογισμικού» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»