Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorEuropean Commission
dc.date.accessioned2020-03-20T08:45:27Z
dc.date.available2020-03-20T08:45:27Z
dc.date.issued2009-01-28
dc.identifier.urihttps://ketlib.lib.unipi.gr/xmlui/handle/ket/1308
dc.descriptionURI: http://aei.pitt.edu/id/eprint/93835
dc.descriptionMonitoring consumer outcomes in the single market Second edition of the Consumer Markets Scoreboard
dc.descriptionCOM(2009) 25 final/2
dc.description.abstractThis communication presents the results of the second edition of the Consumer Markets Scoreboard and complements the Commission's broader market monitoring exercise1 by providing additional information on the malfunctioning of markets from a consumer perspective. The main objective of the Scoreboard is to identify which parts of the internal market are not functioning well for consumers. The main findings of the Scoreboard are: •Consumers are less satisfied and experience
dc.format.extent27p.
dc.language.isoen
dc.publisherEU Commision
dc.subjectConsumer Markets
dc.subjectMarkets Scoreboard
dc.titleMonitoring consumer outcomes in the single market Second edition of the Consumer Markets Scoreboard
dc.typecom document
dc.publisher.placeBrussels


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιά
Επικοινωνήστε μαζί μας
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός της Ψηφιακής Βιβλιοθήκης "KETlib", έγινε στο πλαίσιο του Έργου «Προμήθειες Εξοπλισμού Λογισμικού» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»